生活記事4-往事只敢回味...

  我今日唔知發咩神經攞晒啲小學嘅自己嘅作品出嚟睇....好恐怖。

作品簡介:由藍冰晶(筆名)於就讀小學時創作,合共超過10本,內容主要以繪圖和生活記事為主。

果然黑歷史係好恐怖的。
先唔講啲畫,啲字已經睇到我想爆炸。好潦呀。
喺呢個時候,我終於明白我小學老師嘅辛苦,終於明白睇我呢啲簿嘅人嘅辛苦。不過吐槽還吐槽,有啲嘢確實係好中point嘅。

其實呈分試啲分乘九倍,唔係為咗拖低你哋分,而係為咗易分辨呀!你乘啲九倍,人哋啲分一樣係乘9倍,咪一樣!你乘九倍又唔會由比人多分變成比人少分嘅....

作品中都不乏呢啲中point文。

然後我哋嚟傾吓畫畫嘅問題。
雖然有時作品中都會出現一啲唔錯嘅畫,例如我之前畫咗隻路姆西,確實係幾靚。但係,咁都不足以掩飾我畫嘅嘢嘅問題-
  • 個頭太大。
  • 頭型根本唔科學。
  • 骨架...唔想講。
  • 耳仔畫得太高。

跟住落嚟就係一連串嘅正嘢XD
腦洞好大,不過我鍾意。

我哋小學真係有個咁嘅音樂老師....小學同學唔好供我出嚟

事緣1月1號有一堆人喺FB講新年快樂...呢幅圖令到我喺琴日笑到成個智障咁樣,欲罷不能...我相信如果我喺巴士笑成咁人哋會當我係痴漢。

不過老實講,見到自己充滿童真嘅筆觸,當年嘅創作力,唔開心就呃你嘅。喺簿中同同學們嘅互動亦都係十分歡樂。

我點一首友共情,送畀所有學生聽,順便自己聽埋,呵呵




留言

此網誌的熱門文章

賀本網誌100瀏覽人次。順便說說近況吧。