不專業影評-UP(台譯:天外奇蹟/港譯:沖天救兵)

雖然遲咗啲,但up實在係太好睇,太震撼,太感動了。
會寫影評嘅原因係尋日睇咗天外奇蹟(我個人係比較鍾意台灣翻譯),覺得:哇,太狂了吧,唔寫唔得。

那麼廢話就不多說了,正文開始,爆雷注意


先講講Pixar嘅短片-Partly cloudy。
送子鳥(在此先吐槽一吓google粵語拼音竟然唔識送子鳥)所送嘅BB係啲雲搓泥咁搓出嚟然後再加一點細節,TA~DA~呢個概念讚,但係有一朵烏雲淨係整到啲好有攻擊性嘅動物出嚟,佢嘅拍檔真係好捱得,fe*ex,使命必達
當嗰舊烏雲隻專屬送子鳥飛去其他雲到嘅時候朵烏雲嘅反應算係淡定....
最後是good end就好,不過隻鯊魚BB呢喂(●▼●;)

UP 天外奇蹟



跟住落嚟就係UP了。
電影一開始係我哋故事嘅主角老爺爺卡爾喺電影院度睇佢偶像冒險毛查理(Charles Muntz)嘅老電影片段,(從碟內嘅短片中導演嘅談話可得知呢一幕係得啲帽而帽下面係冇人嘅XD)

然後就係主角卡爾同埋佢老婆嘅相識經過同埋一直以来嘅生活,而佢老婆亦都係推動carl去冒險嘅其中一個人(另一個就係佢哋嘅偶像毛查理啦),而家先呢段嘢真係好犀利,可以係完全冇任何對白嘅情況下表達到好多嘢,而BGM亦都係恰到好處。 仲有點催淚添。當初兩公婆嘅夢想,因為現實嘅問題而實現唔到...連最後carl買嘅飛往南美洲嘅機票,都因為老婆病咗而無用武之地。

最後因為各種壓力同埋夢想,佢出發了—往仙境瀑布
仲因為某啲原因帶埋第二男主角Russell。

然後各種王道冒險劇情就唔多講了,不過有幾點我覺得幾正—
  • 劇組將Carl嘅典型老人家頑固展現得淋漓盡致啊XD
  • 隻雀對眼莫名喜感
  • 製作組係去咗南美州嗰啲平頂山度考察的,辛苦了
  • 呢頭攞起個GPS嗰頭就跌咗落街到底是有幾多手汗www
然後呢套戲嘅奸角毛查理就出現啦~但老實講,喺Carl細細個喺戲院睇戲嘅時候毛查理已經目測20~30幾歲,當carl變咗阿伯嘅時候佢依然在世,仲要目測同Cral差唔多年紀咁樣,WTF?

然後佢黑化嘅理由太勁(為咗要隻雀而黑化)我接受唔到...同小學生死神啲劇情有得比

男主角成功將間屋移咗去仙境瀑布後,雖然達成咗心願,但係完全開心唔起。喺各種考慮悔恨之後,佢決定減輕間屋嘅重量重新起飛去救隻雀。
話說那個吹風機類物體真的強得可以。

最後,奸角被解決,(喺呢度補充返少少嘢,其實我覺得劇組諗嘅奸角結局之一嘅佢被困入隻雀住嘅迷宮入面比較有感覺呢,不過既然導演說毛查理必須死我也沒軏(攤手)),主角平安無事,但係間屋就唔知去咗邊...好彩Carl懂得了放下,如果唔係,我好肯定佢會由架飛艇度跳埋落街( ͡° ͜ʖ ͡°)

Russell經歷咁多嘢終於攞到一個章喇,可喜可賀(?)
兩個主角的互動太讚啦~

電影鏡頭最後停咗喺降落於仙境瀑布嘅屋度,好有feel


最後睇咗製作團隊嘅一啲實地考察,睇得出佢哋嘅用心
還有導遊踢拖爬山超有喜感啊www

每次睇電影都好留意啲細微位,背景啊之類,今次的背景簡直神。
最後睡公主城堡上面冇氣球有啲失望(?)

留言

此網誌的熱門文章

賀本網誌100瀏覽人次。順便說說近況吧。