生活記事1-我攞返我嘅手機喇:D

首先呢,我買咗我人生第一隻木人模型!以後唔驚骨架崩了(其實要崩嘅始終都係要崩)本來想整jojo立但係個模型唔允許的咁奇葩嘅動作[sosad] 然後上髀唔可以左擰右擰係一個小小嘅缺憾...



然後就要講手機嘅事喇,老實講,我係煩躁大於開心。
[插敘POWER!]事情是這樣的,我因為要考試嘅緣故,於上一個禮拜日被我阿媽收咗手機...雖然途中都已經無意中發現咗手機嘅位置,但係我依然係等到今日先攞返手機出嚟用:D 毅力啊毅力決心啊決心。


手機做到嘅嘢,有一部分電腦都做到(句義亦可解釋為:有一部分手機做到嘅嘢,電腦都做到),咁攞手機係為咗咩呀?唔係睇WhatsApp就係玩手機game架啦,然而....
WhatsApp竟然卡咗喺26號load唔落去...然後我就time leap了 然後我就由1200等到1700(當然當中唔係長時間著住wifi)先嚟到今日(a.k.a.先至睇到今日嘅訊息)...加埋應該有2000條吧?
然後各種手機game更加唔好提,除咗啲唔使wifi十年一更新嘅game,其他全部都要更新...當中PAD更加係好似好耐冇玩咁,新模式,新寵,新效果,新降臨....只能夠講PAD嘅發展一日千里(迴光返照)


然後講返啲開心嘢,我喺考試呢四日每日都係最早到班房,簡稱頭香:D


留言

此網誌的熱門文章

賀本網誌100瀏覽人次。順便說說近況吧。