生活記事2-學校旅行

喺開始正文之前先道個歉,因為近來開電腦呢個動作變得越來越複雜,加上近來一直都冇啲值得一寫嘅題材,所以所以我一直都冇寫文。


喺前日(2015-11-26),學校搞咗一年一度嘅學校旅行。我哋去咗大浪灣燒嘢食,當然喺燒嘢食之前係經過一連串嘅狗血分錢。去到大浪灣第一件事就係令對鞋入晒沙,甚美哉。



喺我蹣跚前進嘅時候,有幾個人已經換好拖鞋飛奔去燒烤場,我就只能夠埋怨自己冇帶拖鞋。
對於本來諗住霸靚爐嘅我嚟講真係so sad.


然後堆碳層就唔講喇,說多了都是淚。不過全部火源竟然都冇晒,結果....
   講返先,我自己都覺得自己當時嘅心態係最少少咗我實際年齡兩歲,什麼冷靜啊守望相助啊都拋諸腦後,狗沒拉賽。(想當然耳,我哋剩咗超多碳。)
喺勁頹咁燒咗少少嘢之後就去咗沙灘玩,老實講,去旅行就係為咗呢個。
加上我哋喺沙灘度玩國王遊戲。
雖然命令都不外乎係咩野三號洗牌呀飛鞋呀什麼,不過都真係勁好玩。
稍後我同一基友去咗一個沙灘附近甚為蔭涼嘅道路休息(+唱shall we talk),然後就班會活動,執嘢走人,完。雖然冇想像中咁好玩,不過都不失為一個好活動。


最後以自己作嘅一對對偶句結束文章。
海風颯颯吹清新而不
大浪汩汩捲壯麗且未絕


對了,這對偶句其實是暗器!功課。

留言

此網誌的熱門文章

賀本網誌100瀏覽人次。順便說說近況吧。